تامر حسني يفاجئ طفل مريض بالذهاب إلى منزله والاخير يعلق: " مستحيل .. هاد شبيه تامر"(فيديو)

تامر حسني يفاجئ طفل مريض بالذهاب إلى منزله والاخير يعلق: " مستحيل .. هاد شبيه تامر"(فيديو)
تامر حسني

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي مقطع فيديو للفنان تامر حسني أثناء قيامه بمفاجئة الطفل مصطفى شاهين.

حيث قرر الفنان تامر حسني زيارة الطفل شاهين والذي يعاني من شلل بجهازه الهضمي بشكل مفاجئ ودون علمه في منزله.

اقرأ أيضاً : رومانسية أحلام ومبارك الهاجري تخطف الأنظار بعد حفل لقاء القمة (فيديو)

وقد قام الفنان المصري تامر حسني بتلبية رغبة الطفل في رؤيته لشدة حبه له، وحينما دخل إلى منزله ليفاجئه لم يصدق أنه تامر حسني وظن أنه شخص يشبهه.

وحرصت والدته مصطفى، على توجيه الشكر لتامر حسني من خلال منشور نشرته عبر وسائل التواصل الاجتماعي، وكتبت به،: "أول ما حالة مصطفى وصلت للفنان تامر حسني، لقيناه بعدها بساعة جاي من آخر الدنيا جري من منطقة الشيخ زايد للتجمع الخامس عشان يطمن على مصطفى وبالصدفة مصطفى أصلا بيحب تامر حب مش عادي و بيتفرج على أفلامه هو بس لدرجة لما شافه مصدقش وافتكر أن دا واحد شبه تامر". وأضافت،:" ابني عنده شلل في الجهاز الهضمي كله مفيش أمعاء ولا معده ولا بنكرياس ولما بيتوجع مينفعش ياخد مسكن أو أي دوا يعني ألم طول الحياة ومفيش صحة نهائي ودا مآثر على إدراكه، نفسي ابني يرجع زي صورته اللي في أول الڤيديو قبل المرض أدعو له أرجوكم وناشدوا معايا كل الجهات المسؤولة في دولتنا العظيمة أنقذوا مصطفى الموضوع مش سهل و مش أي حد يقدر يعمله لصعوبة الخطوات والتكاليف اللي بتجاوز ٣٦ مليون جنيه الموضوع أكبر من الأشخاص عشان كدا أتمنى صوتي يوصل لكل الجهات المعنية الفاضلة وشكراً لكل اللي حاولوا يساعدونني".

واختتمت حديثها بـ:" شكراً يا تامر على سرعة استجابتك وعلى كل اللي قولته واللي عملته امبارح واللي لسه بتحاول تعمله عشان طفل أنت متعرفهوش ربنا يراضيك يا ابني وينصرك ويسترك دنيا وآخره".

أخبار ذات الصلة