أنا مش أول واحدة تتطلق وترجع ".. منة عرفة تكشف امكانية عودتها لزوجها

أنا مش أول واحدة تتطلق وترجع ".. منة عرفة تكشف امكانية عودتها لزوجها
منة عرفة

كشفت الفنانة الشابة منة عرفة خلال أحد المقابلات التلفزيونية التي أجرتها مؤخراً، تفاصيل انفصالها عن محمود المهدي، مشيرة إلى أن الانفصال حدث شفهياً ولم يحصل بشكل رسمي.

وأضافت منة عرفة أنها منفصلة عن محمود المهدي منذ شهر ونصف الشهر، قائلةً: "كل شيء نصيب فعلا أنت ممكن تكوني مقررة حاجة والموضوع يتقلب، وتلاقي نفسك في حاجة تانية خالص".

اقرأ أيضاً : ياسمين صبري وأبو هشيمة يستعرضان رفاهية مائدتهم الرمضانية- صور

ولفتت إلى أن هناك محاولات كثيرة من طليقها وأشخاص آخرين للعودة مجدداً، معقبة: "خراب البيوت مش سهل مافيش حاجة سهلة أني أخرب حاجة كنت ببنيها شيء صعب، إحنا مش بنكره بعض ولا إحنا أعداء ولا أنا بكرهه ولا بيكرهني، فيه علاقة طيبة واحترام ولكن حياتنا أنا وهو تخصنا سواء هنكمل أو لأ".

وكشفت منة عن سبب انفصالهما، مشيرة إلى أن السبب كان تصريحات محمود المهدي الأخيرة، والذي تسبب في مشاكل كثيرة، مضيفة: "الناس بتاخد الناس بذنب حد تاني مش بيعرفوا يميزوا مش لازم عشان متجوزين لازقين في بعض".

وأكدت أنها لم تتحدث عن انفصالها أو تفاصيل تخص حياتها الخاصة على السوشيال ميديا، لكنها تضطر للحديث عنها عندما تسأل في البرامج.

اقرأ أيضاً : ياسمين صبري تخطف الأنظار خلال ممارستها هواية الصيد- فيديو

ونفت ما قاله طليقها، حول أنهما انفصلا بسبب مكالمة من شخص أجبرت منة على اتخاذ هذه الخطوة، وقالت: "ماحدش يقدر يجبرني أبعد عن جوزي أو يخليني معاه، أثناء المشاكل كان فيه النقابة وإلهام شاهين لما كانت القصة في أولها، ناس بتنصحني، وأنا باخد بالنصيحة والقرار في الأول والآخر قراري أنا، وأنا ماعملتش له حاجة عشان يضرني إحنا بينا كل خير".

وتابعت: أنا بحبه جدًا، وبكن له كل الحاجات الحلوة، الفكرة في شوية حاجات بنتفق عليها لو ربنا يسرها لينا ومشينا فيها نكمل ليه ما نكملش، لو حصل عكس ده كل واحد هيكون بيضر أكتر ما بينفع".

أخبار ذات الصلة